یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تفاهم‌نامه همکاری بین شورای شهر تهران و سازمان املاک و کتابخانه ملی به امضاء رسید.

tafahom
صبح یک‌شنبه ۲۰ آبان تفاهم‌نامه همکاری بین شورای شهر تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی به امضاء رسید و علی اعطا در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: این تفاهم‌نامه فارغ از جنبه‌های رسمی و سازمانی، کاربردی و نمادین است. سازمان اسناد یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و پژوهشی کشور است و تمرکز اسناد و مدارک در این نهاد این فرصت مهم را برای مدیریت شهری تهران فراهم می‌کند تا به سوابق توسعه شهری تهران دسترسی پیدا کند.

به گزارش ایسنا،  سخنگو شورای شهر تهران با بیان این‌که این تفاهم‌نامه یک دعوت عمومی از محققین و پژوهشگران است، ادامه داد: بهانه انعقاد این تفاهم‌نامه یافتن اسناد صورت جلسات و مشروح مذاکرات انجمن شهر تهران در فاصله سال‌های ۴۸ تا ۵۷ بود که این اسناد در ساختمانی در پارک شهر حفظ می‌شد و حالا لازم است این اسناد به سازمان اسناد سپرده شود تا به عنوان تاریخ مدیریت شهری حفظ شود.

اشرف بروجردی، رئیس کتابخانه ملی و سازمان اسناد نیز با اشاره به تاریخچه انجمن شهری تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید اسناد خود را به سازمان اسناد تحویل دهند تا این گنجینه‌های گرانبها نگهداری شده و جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

تفاهم‌نامه همکاری بین اشرف بروجردی و محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران به امضاء رسید.

کد خبر 422267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha