سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

u8

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش‌ برف و باران پاییزی در برخی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد:‌ در حال حاضر محورهای اسالم - خلخال در استان اردبیل و ارتفاعات محورهای کرج - چالوس و هراز به علت بارش برف و اکثر محورهای استان اردبیل، مازندران، گیلان، قزوین و شرق استان تهران به علت بارش باران لغزنده است و همچنین شاهد لغزندگی مسیرها به علت بارش هستیم و در همین راستا به رانندگان توصیه می‌شود تا حین رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی همچنین درباره محورهای مه گرفته کشور نیز اعلام کرد:‌ در محورهای مرند-تبریز و اهر-کلیبر در استان آذربایجان شرقی،‌ محورهای رضی- گرمی، اردبیل-آستارا گردنه حیران و خلخال- اسالم گردنه الماس در استان اردبیل، محور کندوان محدوده هزارچم، محور فیروزکوه محدوده گدوک و محور جوکار-تویسرکان در استان همدان مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی درباره ترافیک روزانه و کاری تهران نیز گفت:‌ باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج در محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

کد خبر 422504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha