سنندجی افزود: بیش از ۹۰ درصد اتوبوسهای پایتخت دارای معاینه فنی هستند و در نتیجه در هر دوره سه ماهه ۱۰۰ تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از چرخه حمل و نقل خارج میشوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه اخذ معاینه فنی هزینههای فراوانی را تحمیل میکند، اضافه کرد: مدت زمان بازگشت این اتوبوسها به چرخه حمل و نقل بستگی به نقص فنی اتوبوس دارد، تامین منابع مالی هم در این میان نقش مهمی ایفا میکند، مثلاً سوزن انژکتور در گذشته ۲۵۰ هزار تومان قیمت داشت که امروز باید ۲.۵ میلیون تومان برای آن بپردازیم. بسته به این موارد اتوبوسها از ۵ روز تا سه ماه از چرخه خارج میشوند.
نظر شما