دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: پرونده 3 جوان شرور که در جریان یکی از وحشیانه‌ترین پرونده‌های آدم ربایی، حداقل 11 زن و دختر بیگناه را ربوده و پس از آزار و اذیت شیطانی، طلاهای آنها را سرقت کرده‌اند، با اتهام محاربه ظرف 10 روز آینده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

غروب هشتم اردیبهشت، مأموران گشت پلیس در جاده چالوس به 3 سرنشین یک خودروی پیکان مظنون شده و دستور توقف دادند اما راننده خودرو و سرنشین جوان آن، با دیدن مأموران، خودروشان را ترک کرده و در تاریکی شب از محل گریختند.

مأموران پلیس، زمانی که به این خودرو نزدیک شدند، با دختر جوانی روبه‌رو شدند که وحشتزده و هراسان در عقب خودرو افتاده بود.

وقتی دختر جوان تحت بازجویی قرار گرفت به مأموران گفت: لحظاتی قبل، از غرب تهران  برای رفتن به خانه‌مان سوار خودروی مسافرکش شدم اما با رسیدن به منطقه‌ای خلوت، ناگهان راننده و دو سرنشین جوان خودرو با تهدید چاقو سرمرا زیر صندلی برده و با انتقال به این محل، قصد اجرای نقشه شیطانی‌شان را داشتند که  با نزدیک شدن مأموران به سرعت فرار کردند.

در حالی که تحقیقات برای یافتن 3 رباینده مخوف ادامه داشت، کارآگاهان پلیس دریافتند آنها از مدتی قبل به اتهام آزار و اذیت و سرقت طلاهای چند زن دیگر نیز تحت تعقیب پلیس قرار داشته‌اند.

با توجه به گستردگی ابعاد ماجرا، مأموران اطلاعات جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و در بررسی‌های مقدماتی، مالک خودرو به نام حسین را دستگیر کردند.

وقتی مرد جوان اعتراف کرد با همدستی دو دوستش به نام مهدی و امیر، در مدت کوتاهی 11 زن و دختر را ربوده و پس از آزار و اذیت، طلاهای آنها را سرقت کرده‌اند، کارآگاهان 2 عضو دیگر باند را تحت تعقیب قرار دادند اما تنها توانستند امید را دستگیر کنند و مهدی متواری شد.

با اعترافات امید و حسین به جنایت‌های وحشیانه‌ و باورنکردنی‌ای که در مدت کوتاهی رقم زده بودند، قضات شعبه ‌79 دادگاه کیفری استان تهران با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه، اعمال متهمان را از مصادیق محاربه شناختند و پرونده برای رسیدگی قضائی به شعبه اول دادگاه انقلاب کرج ارسال شد.

کد خبر 42887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز