چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: صد و نود و چهارمین شماره ماهنامه «فیلم‌نگار» ویژه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بهمن‌ماه ۹۷ از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

ماهنامه فيلم نگار

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در مقدمه این ماهنامه در یادداشتی به موضوع ابرروایت در سینمای عاشورایی اشاره و در بخشی دیگر فیلم‌های حاضر در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، کوتاه، مستند و انیمیشن جشنواره فیلم فجر معرفی شده است.

در شماره ۱۹۴ فیلم‌نگار در بخش کشمکش پارادوکس تماتیک در فیلمنامه‌های اصغر فرهادی، فصل به فصل «همه می‌دانند»، نقش معما در پیشبرد «اتاق تاریک»، آسیب‌شناسی کمدی به بهانه «مارموز» و نگاهی به فیلم «قانون مورفی» دیده می‌شود.

بررسی سریال «خانه پوشالی»، انتشار سیناپس یک لطف ساده، شناور، آکوامن، سوختن، مضروب، کرید ۲، کلاش هشتم، اولین اصلاح‌شده، روما و تصنیف باستر اسکراگز از دیگر بخش‌های این ماهنامه است. در بخش یک فیلم، یک فیلمنامه‌نویس ساختار روایی «درخت گلابی وحشی» ارزیابی و گفتگو با نوری بیگله جیلان منتشر شده است.

انتشار فیلمنامه کامل «محرمانه لس‌آنجلس» و گفتگو با برادران کوئن و لی چانگ دونگ از دیگر بخش‌های ماهنامه فیلم‌نگار است که با طرح سیمرغ جشنواره فیلم فحر روی جلد منتشر شده است.

کد خبر 430933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha