همشهری آنلاین: اولین مسابقه کشوری کلیستنیکس ویژه بانوان در شاخه استقامت روز جمعه ۱۷ اسفند توسط کمیته کلیستنیکس (استریت ورک اوت) ایران برگزار شد.

قهرمانان كليستنيكس

این دوره از رقابت‌ها در مرکز تخصصی بانوان مجموعه ورزشی انقلاب تهران (CNClub) و با حضور ورزشکاران حرفه‌ای از رشته‌های مختلف و نیز مسئولین و ناظرین فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.

اولین و سخت‌ترین آیتم مسابقه،   "حرکت چرخش شکم بر روی میله بارفیکس با دست‌های کاملا صاف و کشیده در زمان آویزان شدن" بود که چالشی نفس‌گیر برای همه ورزشکاران، به خصوص آنهایی که از رشته‌های دیگر در این رقابت حضور یافته بودند به نظر می‌رسید و حتی باعث شد برخی از ورزشکاران از ادامه مسابقه انصراف دهند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور چند تن از سنگ‌نوردان به نام و پرافتخار کشور و نیز ورزشکاران با سابقه‌ای از رشته‌های دو و میدانی، راگبی، آمادگی جسمانی، موی تای، فوتسال، ژیمناستیک و ...  همراه بود.

در پایان شیما مرادیان از تهران به مقام قهرمانی رسید، الناز رکابی نایب قهرمان شد و رها مهجوری‌ راد و الهام مقصودزاده نیز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

لازم به ذکر است نفرات برتر این دوره، علاوه بر مدال و حکم قهرمانی، جوایز نقدی و اعتبار ارزی برای شرکت در دوره‌های رسمی آکادمی جهانی کلیستنیکس را نیز دریافت کردند.

کد خبر 434235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha