دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» با ۴۵۵ میلیون دلار فروش جهانی رکورد جهانی بهترین افتتاحیه تاریخ سینما را با حضور یک قهرمان زن شکست.

بري لارسن در كاپيتان مارول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، درآمد ۴۵۵ میلیون دلاری «کاپیتان مارول» در سه روز حاصل ۱۵۳ میلیون دلار فروش در ۴۳۱۰ سینمای آمریکای شمالی و ۳۰۲ میلیون دلار گیشه بازارهای بین‌المللی بود. بری لارسن در محصول تازه استودیو مارول نقش اصلی را بازی کرده است؛ بازیگری که چند سال پیش برای نقش‌آفرینی در «اتاق» برنده اسکار شده بود.

پیش از این «دیو و دلبر» با ۳۵۷ میلیون دلار رکورد بهترین افتتاحیه یک فیلم با قهرمان زن را در اختیار داشت. «کاپیتان مارول» پس از فروش ۶۴۱ میلیون دلاری «انتقامجویان: جنگ ابد» دومین افتتاحیه برتر یک اقتباس سینمایی از کتاب‌های مصور و ششمین فروش جهانی یک فیلم است. فیلم تازه مارول با بودجه ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده و می‌توان گفت در همین هفته اول اکران جهانی به سوددهی رسیده است.

«کاپیتان مارول» در تمام بازارهای جهانی صدرنشین جدول فروش شد و فقط در چین حدود ۹۰ میلیون دلار فروخت. کره‌جنوبی با ۲۴ میلیون دلار، بریتانیا با ۱۷ میلیون دلار و برزیل با ۱۳ میلیون دلار دیگر بازارهای موفق فیلم در سه روز اول بودند. ضمن اینکه تماشاگران را با دادن درجه بسیار خوب A آن را ستوده‌اند. فروش ۱۵۳ میلیون دلاری «کاپیتان مارول» باعث شد گیشه هفته دوم مارس در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یابد.

آنا بودن و رایان فلک کارگردانان مشترک «کاپیتان مارول» هستند که داستان و ماجراهای آن در ۱۹۹۵ می‌گذرد و درباره زنی به نام کارول است که در نبرد میان زمین با بیگانه‌های کهکشانی در قالب قهرمانی قدرتمند به نجات انسان‌ها می‌شتابد. ساموئل ال. جکسن، بن مندلسن و جایمن هانسو نقش‌های دیگر فیلم را ایفا کرده‌اند.

کد خبر 434363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha