همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت به جان باختن و مجروحیت تعدادی از امدادگران براثر واژگونی قایق امدادرسانی در مناطق سیل زده گمیشان استان گلستان نوشت: فقدان امدادگران ایثارگر خسارتی بزرگ برای جامعه است.

جهانگیری

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: حادثه ناگوار واژگونی قایق امدادرسانی در شهرستان گمیشان استان گلستان که به جان باختن شهادت گونه شش نفر از امدادگران فداکار و مجروحیت جمعی دیگر انجامید، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

در ادامه پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: به طور حتم فقدان انسان های خیرخواه و ایثارگری که داوطلبانه برای کمک به همشهریان سیل زده خود از جان عزیزشان گذشتند برای مردم و جامعه خسارتی بزرگ به حساب می‌آید و ملت قدرشناس ایران هیچگاه یاد و خاطره این عزیزان را فراموش نخواهد کرد.

در بخش دیگر این پیام آمده است: این ضایعه غم انگیز را به عموم مردم ایران و مردم شریف و نجیب استان گلستان به ویژه مردم متدین شهرستان گمیشان و خانواده های بزرگوار و داغدیده آنها صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای جانباختگان رضوان و رحمت واسعه و همجواری با انبیاء و اولیاء الهی و برای مجروحان شفا و سلامتی عاجل و برای بستگان عزادار صبر و اجر مسألت دارم.

ساعاتی پس از تاریک شدن هوا در شامگاه سه‌شنبه، ۶ فروردین، یک فروند قایق موتوری حامل ۳۵ نفر از امدادگران و نیروهای داوطلب مردمی به دلیل اصابت به پل بتنی واژگون شد و شش نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

کد خبر 435775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha