یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ با کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور مواجه می‌شویم و روز سه‌شنبه نیز عمده فعالیت سامانه بارشی در همین قسمت از کشور رخ می‌دهد.

آب و هوا

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر یکشنبه ۱۳۹۸/۱/۱۸ و طی روز دوشنبه در مناطق مرکزی، شرق سواحل دریای ‌ خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور، گفت: پیامد گذر این سامانه، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد بود .

وی تصریح کرد: یکشنبه گلستان، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، مازندران و دوشنبه ۹۸/۱/۱۹ گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و یزد تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

وظیفه در ادامه با اشاره به وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان نسبت به احتمال خیزش گردوخاک هشدار داد.  

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را در شمال شرق پیش‌بینی کرد و افزود: روز سه‌شنبه عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق خواهد بود.  

وظیفه خاطرنشان کرد: از یکشنبه تا سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ با توجه به افزایش ابرناکی در خلیج‌فارس رگبار و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد رخ می‌دهد و خلیج‌فارس طی ساعاتی کمی مواج خواهد شد. 

کد خبر 436558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha