همشهری آنلاین: استقلال درگیر ماجراهای پرحاشیه‌ای شده است، شفر تعلیق شد، او را به تمرین تیم راه ندادند و مجیدی موقتا پست وی را تحویل گرفت.

شفر

شکست اخیر استقلال مقابل پدیده و دور شدن این تیم از احتمال قهرمانی، منجر به تغییر اساسی در رهبری تیم شد، مدیریت باشگاه خبر از تعلیق وینفرد شفر سرمربی این تیم داد و فرهاد مجیدی را تا پایان فصل به جای وی معرفی کرد. از سوی دیگر شفر که ظاهرا از حکم‌اش خبری نداشت، امروز، دوشنبه ۹ اردیبهشت وقتی به روال سابق سر تمرین تیم رفت او را به محل تمرین راه ندادند که منجر به تنش و درگیری وی با نگهبان ورودی باشگاه نفت، محل تمرین استقلال شد.

از سوی دیگر فتحی، مدیر عامل استقلال درباره باقی مانده مبلغ قرارداد شفر به ایسنا گفت: من از زحمات او تشکر می‌کنم. وی مقداری طلب از باشگاه استقلال دارد که پس از پایان فصل با او صحبت خواهد شد. به هر حال توان شفر و کاری که می‌توانست برای استقلال انجام دهد در همین حد بود.

اما این همه ماجرا نیست آسوشیتدپرس با اعلام اینکه قرارداد وینفرد شفر در تابستان سال آینده اعتبار دارد، نوشت؛ به نظر می‌رسد در صورت فسخ این قرارداد باشگاه استقلال باید بیش از نیم میلیون یورو به این مربی غرامت بپردازد.

کد خبر 438767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha