به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کتاب در هفت فصل شامل، تیپولوژی تجربیات گردشگری به کمک فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دیجیتالی کردن گفتگو، اثرات رسانههای اجتماعی بر مسافران، اثر رسانههای اجتماعی بر عرضه کنندگان خدمات مسافرتی، بازاریابی رسانههای اجتماعی همراه در گردشگری و معیارها و آنالیزرسانههای اجتماعی به تشریح موضوع میپردازد.
در بخش سخن ناشر این کتاب آمده است؛ پژوهش عامل و مبنای پیشرفت و توسعه مستمر و پایدار در جامعه امروز و به بیان ساده اصل حاکم بر جوامع قرن بیست و یکم است لذا برای ایجاد برآیند حاصل از نتایج و تحلیل یافته های مرتبط با آن، تدوین و انتشار یافته ها و دانش مرتبط با آن و مستندات مربوطه می تواند عامل موثری برای شناخت وضعیت حاضرو ابرازی برای بهینه ساختن برنامه های دست انجام و نیز راهنمایی برای نسل آینده در راستای شناسایی و معرفی و هویت بخشی ایران باشد.
نظر شما