ستاد مرکزی قدس و انتفاضه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن اعلام محکومیت شدید نسبت به اقدام ترور فرمانده‌ی بزرگ مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین "عماد مغنیه" از درگاه ایزدمنان برای روح بلند و ملکوتی ‌آن شهید عزیز علو درجات مسالت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا در این بیانیه آمده است:

« عماد مغنیه مبارز اسطوره‌ای حزب الله لبنان از برجسته‌ترین فرماندهان ارشد نظامی و سیاسی بود که بدون تردید در شکل‌گیری و بقا مقاومت اسلامی در منطقه سهم عمده‌ای داشت. مغنیه از رزمندگان رشید جبهه‌ی حق علیه باطل و فرمانده‌ای دلاور بود که متجلی صفا و اخلاق و تزکیه نفس در وجود خود بود. او که مورد اصابت تیر کینه‌ی صهیونیست‌ها در دمشق قرار گرفت خواری در چشم دشمنان اسلام بوده و بدون تردید از خون مطهر "عماد"، هزاران "عماد" خواهد رویید و طوفان جوشنده‌ی عظیم حرکت جوانان حزب الله و مقاومت اسلامی را باعث خواهد شد که طومار ننگین صهیونیست‌ها را در هم خواهد پیچید.

سرزمین‌های جنوب لبنان سال‌ها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان پاک، مخلص، شجاع، متقی بوده و صدها خاطره کوچک و بزرگ از رشادت و شهامت‌ها و خودگذشتگی‌ها در طراحی دقیق عملیاتی را در خود ثبت کرد، به راستی که عماد مغنیه را ردای دیگری جز شهادت زیبنده نبود پس گوارای وجودش باد شهد شیرین شهادت.

ستاد مرکزی قدس و انتفاضه‌ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت دلاور مبارزه شهید سپاه اسلام به رهبر مجاهد عربی، سید حسن نصرالله و رزمندگان مقاومت حزب الله و خانواده‌ی عزیز آن شهید، مجددا این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه را محکوم و با فرمانده‌ی مقاوم عربی، مردم مبارزه لبنان و فلسطین و خانواده‌ی وی ابراز همدردی می‌کند.

ستاد مرکزی قدس و انتفاضه هم‌چنین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا (جمعه 26 بهمن‌ماه) مردم نمازگزار و ارجمند تهران بزرگ پس از اقامه نماز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه این هفته، از در شرقی دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین تظاهرات می‌کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

«فردا امت سلحشور و شهید پرور ایران اسلامی در تظاهرات از مصلای نماز عبادی ـ سیاسی جمعه تهران می‌خروشند و با گرامیداشت یاد شهید عماد مغنیه از فرماندهای ارشد حزب الله لبنان فریاد برآوردند "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل".

و از ددمنشی‌های رژیم غاصب اسراییل این جر ثومه‌ی فساد و ننگ تاریخ معاصر یک صدا، دوشادوش با دست‌های گره کرده و در یکدیگر و مشت شده بر علیه ظلم ظالمان غاصب غریو آزادی، وحد و همدلی را سر داده و با مردم مظلوم جهان به خصوص فلسطین، لبنان و سوریه ابراز همدردی می‌کنند.

این تظاهرات مردمی و خودجوش برعلیه اقدام تروریستی اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن "عماد مغنیه" یکی از فرماندهان اسطوره‌ای مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین که بر اثر انفجار بمب در دمشق به درجه‌ی رفیع شهادت رسید برگزار می‌شود.

ستاد مرکزی قدس و انتفاضه از امت همیشه در صحنه و خداجوی نمازگزار تهران خواست تا با حضور پرشور و معنوی خود در این تظاهرات ضد صهیونیستی فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در سراسر گیتی طنین انداز کنند

کد خبر 44281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز