همشهری آنلاین: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار نظامی ایران اسلامی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان جنگ طلب نیستیم، اما به هرگونه تجاوز قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

مرتضی قربانی

سردار سرتیپ پاسدار «مرتضی قربانی» در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهارداشت: قدرت نظامی ایران اسلامی فوق العاده است و ما امروز در اوج اقتدار ایستاده‌ایم.

وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران از بهترین طراحان نظامی، امکانات و نیروهای نظامی آماده بهره می‌برد و در مقابل تمام تهدیدات می‌ایستد.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مهمترین سلاح ما ایمان به خداوند است، گفت: ما به هیچ عنوان جنگ طلب نیستیم، اما به هرگونه تجاوز قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

سردار قربانی از ولایت‌مداری به عنوان یکی از عوامل قدرت ملت ایران نام برد و گفت: در زمان بروز جنگ و حادثه ملت شریف ایران اسلامی با افتخار و داوطلبانه به منظور دفاع از کشور به میدان خواهند آمد.

وی تصریح کرد: همان طور که در دوران دفاع مقدس دیدیم، گلوله‌های ما بر فرق دشمنان فرود خواهند آمد و آنها را در هرجایی که باشند به درک واصل می‌کند.

مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما متجاوز نبوده و نیستیم، گفت: راه ما راه امام حسین و امام خمینی است و از هیچ کس نمی‌ترسیم.

سردار قربانی خطاب به کشورهای منطقه گفت: کشورهای منطقه و همسایه‌های ما اگر دنباله رو استکبار و صهیونیست‌ها نباشند و از در دوستی با ایران وارد شوند، می‌توانیم در کنار هم ابرقدرت اسلامی را در جهان تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ همه متضرر خواهند شد، تصریح کرد: اما برای دفاع تمام قد از کشورمان، با تکیه بر جوانان قهرمان خود ۱۰۰ درصد آماده‌ایم.

کد خبر 442948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha