مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان زیباسازی شهر تهران "نخستین سمینار تخصصی تبلیغات محیطی" را با هدف بررسی علمی و تعیین راهکارهای عملی ساماندهی تبلیغات محیطی، برگزار می‌کند.

 به گزارش سما به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی حجت‌الله ملا صالحی - مدیر عامل این سازمان - با بیان این‌که نخستین سمینار تخصصی تبلیغات محیطی به برسی وضعیت تبلیغات در گذشته، حال و آینده می‌پردازد گفت: این نخستین بار است که بحث تبلیغات محیطی وتاثیر آن بر فضای روانی شهر در نشستی با حضور صاحب نظران، اعضایی هیات علمی و اساتید دانشگاه و متخصصان تبلیغات محیطی مورد برسی قرار می‌گیرد.[مفاهیم: تبلیغات بیرون از خانه چیست؟]

حجت الله ملاصالحی تاکید کرد: امروزه در تبلیغات محیطی به‌کار بردن راهکارهای استفاده ار تکنولوژی جدید و در نتیجه کاهش اغتشاشات بصری و زیباسازی شهر بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که با کاهش فشارهای عصبی شهروندان در محیط شهری این امر بر احساسات، عواطف وروح و روان آنان در تعاملات رفتاری اثر مثبت می‌گذارد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به دیگر ویژگی‌های این سمینار گفت: بررسی نقش هنر، گرافیک و چگونگی ترکیب آنها در تبلیغات تجاری و فرهنگی برای اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی از دیگر مباحث مطرح در نخستین سمینار تخصصی تبلیغات‌محیطی است.

کد خبر 44824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز