همشهری آنلاین: شهرداری نیویورک بارش بسیار سنگین برف در این شهر را با حالتی خوش‌بینانه مدیریت می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپریس بارش سنگین و غیر منتظره برف در نیویورک و دیگر ایالت‌های شمال شرق آمریکا باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم شده و تنها در نیویورک 1100 پرواز را لغو کرده است.

 با این حال مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک مردم را خویشتن‌داری دعوت کرده و به آن‌ها گفته است که به نیمه پر لیوان نگاه کنند: زمان بروز این اتفاق بسیار عالی است اگر به آن فکر کنید. ما تمام تعطیلات آخر هفته را وقت داریم تا به همه جا را پاکسای کنیم.

اما اقدامات شهرداری نیویورک برای جشن گرفتن این بارش سنگین تنها سخنان خوشبینانه بلومبرگ نبود. شهرداری نیویورک روز جمعه 22 آپریل (3 اسفند) بارش برف را عملا با شهروندان نیویورکی جشن گرفتند. آن‌ها در 5 پارک اصلی نیویورک در پنج گوشه شهر هات‌چاکلت (شکلات گرم) رایگان و سورتمه به مردم دادند تا سختی‌های این بارش سنگین را این گونه فراموش کنند.

ایالت‌های شمال شرق در بحران برف
در نیویورک 15 سانتی‌متر برف بر روی زمین نشسته است که پیش‌بینی می‌شود این میزان در اطراف شهر 30 سانتی متر باشد. در کانتیکات، هم بارش برف زمین را سفید پوش کرده است. کارشناسان به ایالت‌های شمالی مثل ماساچوست و نیوهمپشایر هم در مورد بارش سنگین برف و وقوع توفان هشدار داده‌اند.

وقوع چنین توفانی در میانه ماه آوریل در نیویورک چندان غیر معمولی نیست اما توفان اخیر سنگین‌ترین توفان سال جاری نییورک به شمار می‌رود. گزارش شده است که در برخی مناطق توفان به باران و باران یخی تبدیل می‌شده است. این وضعیت در میسوری، کنتاکی و ایلینویز بیشتر مشاهده شده است.

کد خبر 44999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز