پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
۰ نفر

با وجود ایجاد وقفه در سفر جونیور براندائوی برزیلی به ایران، به‌نظر می‌رسد کار انتقال او به پرسپولیس را باید تمام‌شده دانست.

جونيور

این بازیکن در حالی به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود که آمار گلزنی‌اش مخصوصا در یک سال اخیر چنگی به دل نمی‌زند. جونیور سال گذشته در ۲۲بازی فقط ۲گل برای تیم برزیلی‌اش زده و این عملکرد، برای پرسپولیس که مشخصا مهاجم هدف و «قاتل» می‌خواهد نمی‌تواند قابل‌قبول باشد. در عین حال اما باشگاه ناچار است تن به چنین انتقالی بدهد تا فقط بهانه را از دست گابریل کالدرون بگیرد. سرمربی آرژانتینی سرخپوشان از مدت‌ها قبل خواهان اضافه شدن یک مهاجم به تیمش شده بود و در این میان تنها گزینه‌های مدنظر خودش را به مدیران پرسپولیس توصیه می‌کرد. حتی زمانی که باشگاه قصد داشت یک فورورارد ازبکستانی بگیرد، کالدرون در جمع خبرنگاران به صراحت از این اتفاق انتقاد کرد و موضوع منتفی شد.

بعدتر دو طرف روی خرید مایگا به توافق رسیدند، هرچند باشگاه باز هم خیلی راضی نبود. برای مایگا هم داستان پزشکی پیش آمد تا حضور او در پرسپولیس کنسل شود. الان داستان جونیور پیش آمده؛ بازیکنی که کالدرون در موردش از واژه «تضمین» استفاده کرده و گفته کاملا موافق حضور اوست. جالب‌تر اینکه کالدرون می‌گوید در مورد حضور این مهاجم برزیلی، حتی با بازیکنان کناری‌اش مثل علی علیپور هم صحبت کرده است. بنابراین باشگاه ناچار شده این بازیکن را بگیرد و مسئولیت عملکرد او نیز به‌طور مستقیم متوجه کالدرون خواهد بود. طبعا اگر جونیور جذب نمی‌شد یا مهاجمی می‌آمد که جزو گزینه‌های مربی آرژانتینی نبود، یک بهانه خوب برای ناکامی احتمالی کالدرون پیدا می‌شد. الان فقط هواداران پرسپولیس باید امیدوار باشند کارایی جونیور برای کالدرون مثل کارایی ماریو بودیمیر برای برانکو نباشد؛ بازیکنی که با اصرار مربی کروات آمد، اما پرونده‌اش در پرسپولیس فقط با یک گل لیگی بسته شد!

کد خبر 451669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha