همشهری آنلاین: باشگاه شیرین‌فراز کرمانشاه در نامه‌ای به سازمان لیگ کشور اعلام کرد از مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش ایرنا مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شیرین فراز کرمانشاه در نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرده است: تیم فوتبال این باشگاه به علت مشکلات مالی از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

فرمان کریمی در این نامه به عزیزالله محمدی آورده است: از آنجا که دیگر تنهایی قادر به تامین هزینه‌های سرسام‌آور تیم نمی‌باشم به ناچار بدین وسیله انصراف خود را از شرکت در رقابتهای باقی مانده لیگ برتر اعلام می‌دارم.

کریمی در این نامه ضمن عذرخواهی از مردم شریف کرمانشاه اعلام کرده که به هیچ وجه امتیاز تیم را از کرمانشاه خارج نخواهد کرد و در فصل آینده در رقابتهای لیگ دسته یک کشور با توانی مضاعف شرکت خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه در این نامه از عدم کمک مسوولان استان اظهار نارضایتی کرده و افزوده است: پس از گذشت مدتها و با وجود جلسات متعدد مسوولان ذی ربط هیچ گونه همکاری با این باشگاه به عمل نیاورده و در آخرین جلسه دست رد به سینه باشگاه زده و اینجانب را به تربیت بدنی ارجاع دادند.

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه هم‌اکنون با کسب ‪ ۱۸‬امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 45667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز