همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید همت، شهید بابایی، شهید زین‌الدین، شهید نواب و امام علی و بزرگراه تهران-کرج و جاده مخصوص کرج ترافیک سنگین گزارش شده است.

ترافيك در بزرگراههاي تهران

میزان نوشت: سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اعلام کرد با وجود بار ترافیکی کم‌حجمی که به خاطر تعطیلات آخر ماه صفر شاهدش هستیم، به دلیل آب‌گرفتی در برخی نقاط شهر، ترافیک پرحجم و سنگینی ایجاد شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نقطه مهم در تهران دچار آب‌گرفتگی شده است. خدمات شهرداری تهران از صبح زود کار خود را آغاز کرده و برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند، افزود: جاده قدیم تهران-کرج، محدوده کفش ملی در هر دو طرف، بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال لاین کندرو ورودی جاده قدیم کرج، آزادراه تهران-کرج مسیر شرق به غرب ورودی آزادگان جنوب و بزرگراه شهید لشکری در هر دو مسیر در محدوده وردآباد دچار آب‌گرفتگی و ترافیک سنگین هستند. 

سردار مهماندار ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید همت، شهید بابایی، شهید زین‌الدین، شهید نواب و امام علی و بزرگراه تهران-کرج و جاده مخصوص کرج ترافیک سنگین گزارش شده است.

کد خبر 460416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha