زینب زینال‌زاده - خبرنگار: نخستین نشست تخصصی بررسی راهکارهای کاهش اسیدپاشی به همت انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی(احقا) و با همکاری انجمن جامعه‌شناسی در خانه وارطان برگزار می‌شود.

کاهش اسیدپاشی

انجمن احقا سال ۹۶ و با هدف شناسایی قربانیان اسیدپاشی و ارائه خدمات درمانی، حمایت‌های روحی و روانی، توانمندسازی، کارآفرینی و حمایت قانونی و حقوقی از آنها توسط دکتر «کمال فروتن» فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، «رضا درمیشیان» کارگردان فیلم لانتوری و چند تن از حقوقدان‌ها و اصحاب رسانه تشکیل شده است.

به گفته بنیانگذاران انجمن، آمار روبه رشد پدیده شوم اسید پاشی، زمینه‌ای فراهم کرد تا نخستین نشست تخصصی بررسی راهکارهای اسیدپاشی در ایران را برگزار کنند.

در این نشست که پنجشنبه برگزار می‌شود، «عبدالصمد خرمشاهی»، پروفسور «حسین نجمی»، «مزدک دانشور»، «حمیده عادلیان» و «سونیا غفاری» درباره ابعاد حقوقی و جرم‌شناختی، ریشه‌های روانی و جامعه‌شناختی، کنش‌گرایی زنان و ابعاد اقتصادی این پدیده صحبت می‌کنند.

شرکت برای عموم در این نشست آزاد است و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به خانه وارطان در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ مراجعه کنند.

کد خبر 460867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha