همشهری آنلاین: رئیس پلیس مترو پایتخت از دستگیری متهمی با ۹۷۰ گرم حشیش خبر داد و گفت: این فرد مدعی بود صاحبکار وی به ازای پرداخت دستمزدش به وی حشیش داده است.

مجرم

به گزارش میزان، سرهنگ سعید عطاءاللهی گفت: روز سه‌شنبه، هفتم آبان‌ماه، مأموران انتظامی پلیس ایستگاه مترو پایانه جنوب هنگام گشت‌زنی روی سکو متوجه جوانی ۲۷ ساله می‌شوند که لباس ورزشی بر تن داشت و یک ساک ورزشی نیز همراه وی بود. با توجه به رفتار این فرد که حکایت از این نداشت که وی ورزشکار است، مأموران گشت انتظامی به او مظنون می‌شوند و او را به دفتر پلیس منتقل می‌کنند و تحت بازجوئی اولیه قرار می‌دهند. 

سرهنگ عطاءاللهی با بیان این‌که متهم پاسخ درستی به سؤال‌های ماموران نمی‌داد، تصریح کرد: ساک همراه وی مورد بررسی قرار گرفت و از داخل آن یک قوطی یک کیلویی مکمل‌های بدن‌سازی کشف شد. 

وی افزود: در بررسی از محتویات داخل قوطی که روی آن با گرد سفیدرنگی پوشانده شده بود یک مشمای حاوی ۹۷۰ گرم حشیش کشف شد. 

وی عنوان کرد: متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به ماموران گفت از یکی از استان‌های مرکزی کشور به تهران آمده است؛ مدتی قبل برای پیمانکار ساختمانی کار می‌کرده و پیمانکار ساختمان به ازای پرداخت حقوقش این حشیش‌ها را به وی تحویل داده است. او قصد داشته با مراجعه به شهر تهران آن‌ها را بفروشد. 

رئیس پلیس مترو پایتخت اضافه کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف‌شده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس تخصصی قرار گرفت.

کد خبر 460987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha