رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ارائه گزارش کمیته حقیقت‌یاب شورای شهر در مورد حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر تهران، گفت: منتظریم اینترنت‌ وصل و نسبت به ارائه این گزارش اقدام شود.

تابلوي شهيد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا که با حضور شهردار تهران برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه برنامه‌ عملیاتی اولویت‌محور و تحقق‌پذیر مبتنی بر برنامه سوم در دو سال آینده به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

وی تاکید کرد: این برنامه اولویت‌دار و تحقق‌پذیر به این معنا است که چه کارهایی را باید بر اساس برنامه سوم در دو سال باقی‌مانده انجام داد.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به منابع محدود، هر کمیسیون سه محور اصلی خود را بیان کرد و قرار شد شهردار چند نوبت دیگر نیز به جلسه هم‌اندیشی بیاید تا در مورد این برنامه عملیاتی اولویت‌دار و تحقق‌پذیر به جمع‌بندی برسیم.

هاشمی درباره ارائه گزارش کمیته حقیقت‌یاب شورای شهر در مورد حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر تهران، توضیح داد: گزارشی در این راستا تهیه شده اما منتظر هستیم که اینترنت‌ وصل شود تا نسبت به ارائه این گزارش اقدام شود.

رییس شورای شهر تهران در خصوص برخورد با مأموران خاطی شهرداری در روز برفی پایتخت، عنوان کرد: هنوز شهردار تهران گزارشی در مورد روز برفی تهران ارائه نکرده و منتظر گزارش و همچنین اعلام مقصرین حادثه هستیم.

کد خبر 465020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha