سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

 معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر در مواقع بارش برف و پیشگیری از یخبندان معابر ستادهای برف روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر برپا شده است.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، لقمان حیدری، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات ویژه ای برای تسریع در راستای خدمت رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابان ها و معابر در هنگام بارش برف صورت گرفته است.

وی افزود: با شروع فصل سرما و برای مقابله با یخبندان در کلیه معابر سطح شهر اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، استان کردستان بیان کرد: نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

وی از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ستادهای برف روبی حوزه شهرداری منطقه یک سنندج در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، در سطح حوزه  شهرداری منطقه دو ستاد در پارک مولوی ومیدان نبوت، در حوزه  شهرداری منطقه سه دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و ۳/۱۹ بهاران برپا شده است.

حیدری همچنین یادآور شد: سه ستاد برف روبی در نواحی منفصل  شهری ننله، نایسر و حسن آباد نیز برپا شده است.

کد خبر 467436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha