پلیس راه استان تهران اعلام کرد مدخل ورودی جاده چالوس از سمت کلاک کرج روز جمعه به علت ازدحام خودروهای مسافران نوروزی با ترافیک روان همراه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به علت ازدحام بیش از حد خودروهای مسافران نوروزی از سوی تهران، اتوبان تهران - کرج نیز ترافیک روانی را شاهد است و خودروهای عبوری در این بزرگراه با سرعتی حداکثر ‪ ۸۰‬کیلومتر طی مسافت می‌کنند.

جانشین پلیس راه استان تهران بر توجه بیشتر رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های این استان با توجه به افزایش مسافرتها و به منظور همکاری بیشتر با پلیس در روزهای آغاز سال تاکید کرد.

سرهنگ "همایون شریفی" روز جمعه به ایرنا گفت: اکنون محورهای ارتباطی کرج - چالوس (جنوب به شمال)، کرج - قزوین (شرق به غرب) با ترافیک روانی مواجه هستند.

وی، سرعت و سبقت غیرمجاز، ناکافی بودن اطلاعات مسافران در هنگام تردد در جاده‌ها، رانندگی در ساعات نیمه شب که منجربه خواب الودگی رانندگان می‌شود را بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان تهران برشمرد که با رعایت قوانین می‌توان مانع بروز حوادث شد.

شریفی اظهارداشت: اکنون پلیس با فعال کردن ‪ ۱۳۰‬تیم گشتی و استقرار ‪۸۰۰‬ نیرو در محورهای ارتباطی تمام تلاش خود را برای ایجاد لحظه‌های خوش برای مسافران بکار گرفته است.

 

کد خبر 46946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز