عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: در موضوع سهمیه‌بندی بنزین شاهد ناکارآمدی، بی‌کفایتی و حتی تخلف از قانون مسئولان دولتی کنار سوءاستفاده و فرصت‌طلبی دشمنان داخلی و خارجی بودیم.

حسن رحیم پور ازغدی

به گزارش همشهری آنلاین، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در نشست در متن حادثه که عصر امروز ۲۴ آذر ماه به‌ همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در دانشکده پلیمر این دانشگاه برگزار شد با اشاره به مسائل اخیر کشور گفت: در موضوع سهمیه‌بندی بنزین شاهد ناکارآمدی، بی‌کفایتی و حتی تخلف از قانون مسئولان دولتی کنار سوءاستفاده و فرصت‌طلبی دشمنان داخلی و خارجی بودیم. مهمترین اظهارات او را به نقل از تسنیم در زیر بخوانید:

* در تصمیم اخیر درباره بنزین دیدید مسئولان دولتی می‌گفتند "ما مراقب بودیم مردم نفهمند. "، مگر قرار بود به مردم شبیخون بزنید؟ مگر جنگ با مردم است؟ بعد هم می‌گویند "خودمان هم نمی‌دانستیم".

* بنده در یکی از جلسات درباره مشکلات سؤال پرسیدم و همین مسائل را گفتم، به‌ جای پاسخ، با "خاموش باش"، توهین "بیخود کردی" و "چرا از این دعوت کردید؟ "، روبه‌رو شدم.

* گفتند "فلانی توهین کرده"، اما من توهین شنیدم.

* من هم گفتم در شورایی که این‌گونه اداره می‌شود، نباشم بهتر است. ما در شورا هستیم که حرف بزنیم. اگر قرار باشد حرفی نزنیم و چیزی نگوییم، نباید آنجا باشیم.

* برخی مسئولان کشور می‌گفتند که مردم بعد از افزایش قیمت بنزین مشکلی نداشتند و راضی بودند ولی برخی مراجع و نمایندگان اعتراض کردند و این اتفاقات رخ داد. عجیب است تقصیر را هم گردن مراجع انداختند.

* برخی در جلسات  شورا هر چه رئیس جمهور می‌گوید تائید می‌کند. رئیس جمهور دیگری هم که می‌آید باز هم همین طور است و مخالفتی ندارند در صورتی که باید نکات خوب را تایید کرد و با نکاتی که مشکل دارد مخالفت کرد.

* {درباره انتخابات مجلس} طبق قانون اساسی نمایندگان مردم حق دارند در تمام امور کشور تحقیق و تفحص کنند. حتی گفته شده هیچ قراردادی نباید بدون تصویب نمایندگان با کشورهای خارجی امضا شود. حکومت نظامی و ... بدون نظر نمایندگان مجلس امکان پذیر نیست لذا باید تلاش کرد، مجلسی کارآمد، متعهد و انقلابی انتخاب کرد.

کد خبر 470435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha