دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ساکنان یک مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی در منطقه کیانپارس خبر داد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم قنبری گفت: ساعت ۳:۱۸ بامداد امروز (۲۵ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان۲ غربی کیانپارس اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش سریعا چهار دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات با امکانات و تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام شدند.

قنبری با اشاره به چگونگی وقوع این حریق، گفت: در این حادثه، یک دستگاه خودرو توسان در پارکینگ مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی شده بود و در پی این حریق، دو دستگاه خودروی هیوندا و پژو ۴۰۵ هم در مجاورت توسان دچار دود گرفتگی شده بودند و دود و شعله‌های حریق به سرعت در حال گسترش بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با رعایت کامل نکات ایمنی به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه در کمترین زمان شعله‌های آتش را خاموش و از سرایت حریق به مجتمع مسکونی و سایر خودروهای مستقر در پارکینگ جلوگیری کردند و همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان به منظور پیدا کردن افراد گرفتار احتمالی در میان دود به جستجو در طبقات مشغول شدند و ساکنان ساختمان مسکونی را خارج کردند.

قنبری بیان کرد: آتش‌نشانان ‌با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت، دود را از ساختمان مسکونی خارج کردند و در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید.

وی تصریح کرد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

کد خبر 470591

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha