مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در برخورد با متخلفان بازار شب یلدا نخواهیم داشت.

شب يلدا

به گزارش همشهری آنلاین "براتعلی صالحی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین استان‌ها از نظر وضعیت قیمتی است و افزایش قیمت در استان نسبت به کل کشور کم بوده و وضعیت خوبی را داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه نداشته و با توجه به جلسه‌ای که به مناسبت شب یلدا با اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و سازمان صمت استان داشته‌ایم، احتمال میدهیم که افزایش قیمت در بازار شب یلدا نداشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: هر اتحادیه در استان باید بیش از ۵ واحد صنفی را مشخص کنند که با فروش فوق‌العاده نه تنها افزایش قیمت نداشته باشند بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشند.

صالحی ادامه داد: در چند روز مانده به شب یلدا بخشی از بازرسی‌ها و نظارت بازار را به این موضوع بازار شب یلدا اختصاص می‌دهیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر افزایش گشت‌های ویژه، طرح نظارتی شب یلدا با تمدید فعالیت کشیک‌ها تا ۳۰ آذر را داریم که در نوبت عصر و روزهای تعطیل نیز این نظارت‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان بازار شب یلدا خواهیم داشت، گفت: از ابتدای طرح افزایش قیمت بنزین، حدود ۱۰۰۰ فقره پرونده واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات استان ارسال شده که تاکنون حدود ۹۰ درصد عملکرد داشتیم و منتهی به صدور رای شده است.

صالحی افزود: برای نظارت بر بازار شب یلدا در هر شهرستان استان یک تا دو اکیپ و برای بازار مرکز استان پنج تا هفت اکیپ گشت مشترک با همکاری اتاق اصناف و سازمان صمت علاوه بر وظایف ذاتی دستگاه نظارتی داریم که از فردا فعالیت خود را شروع می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات بازار شب یلدا را گزارش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: سعی کردیم دو کانکس ایستگاه نظارتی را در بازار برای استقرار اکیپ‌ها قرار دهیم اما تا این لحظه فراهم نشده است و هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در برخورد با متخلفان بازار شب یلدا نخواهیم کرد.

کد خبر 470769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha