مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

استاندار البرز با اشاره به این‌که مسمومیت با کیک‌های آلوده در البرز گزارش نشده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر متولیان مأموریت دارند این مهم را رصد و پایش کنند.

کیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی با اشاره به مشاهده کیک‌های آلوده به قرص در سه مدرسه استان، اظهار کرد: در این رابطه اخباری شنیده‌ام، برخی دیگر از استان‌ها نیز با این موضوع درگیر هستند.

وی با اشاره به مأموریت ویژه‌ای که به کارگروه اضطرار استان در این خصوص داده است، گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز که رئیس این کارگروه است و همچنین جانشین مدیریت بحران در استان است، مأموریت دارد، این موضوع مهم که به‌سلامتی مردم مربوط می‌شود را پیگیری کند.

استاندار البرز با اشاره به مأموریت ویژه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، گفت: این معاونت نیز مأموریت ویژه‌ای یافته که این مهم را رصد کند.

شهبازی اضافه کرد: خوشبختانه مراجع مربوطه تاکنون موردی از مسمومیت با کیک‌های آلوده در استان گزارش نکرده‌اند.

وی تأکید کرد: علوم پزشکی، آموزش‌وپرورش، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و دیگر متولیان امر در استان بسیج شده‌اند تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، اقلام جمع‌آوری شود.

بوفه‌های مدارس کنترل می‌شوند

علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز  با تأکید بر این‌که تاکنون مورد خطرآفرین گزارش نشده است، گفت: با دستور استاندار، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری‌های استان و آموزش‌وپرورش این موضوع را کاملاً رصد و پایش می‌کنند.

وی همچنین بابیان این‌که شرایط تحت کنترل است، گفت: در این روزهای تعطیل به متولیان مأموریت داده‌ایم بوفه‌های مدارس را کنترل تا اگر اقلام مشکوکی وجود دارد، جمع‌آوری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تأکید بر اهمیت سلامتی مردم، گفت: متولیان بسیج شده‌اند تا تهدیدی متوجه دانش‌آموزان و سایر افراد نباشد.

کد خبر 470917

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha