چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان می‌توانند به مناسبت شب یلدا اینترنت ویژه و مکالمه رایگان تلفن ثابت را از مخابرات هدیه بگیرند.

شب یلدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: با هدف بهره‌مندی بیشتر مشتریان از خدمات مخابراتی و تحقق شعار ارتباطی فراگیر، هدیه ویژه مکالمه رایگان درون شبکه‌ای تلفن ثابت و اینترنت با تعرفه یلدایی در شب یلدا برای مشتریان تهیه شده است.

وی خاطر نشان ساخت: مشتریان می‌توانند از مزایای طرح مکالمه رایگان درون شبکه‌ای تلفن ثابت (از تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) که از ساعت ۲۰ شنبه ۳۰ آذر ماه جاری آغاز و در ساعت ۸ صبح یکشنبه یکم دی ماه ۹۸ به پایان می‌رسد بدون هیچ هزینه‌ای استفاده نمایند.

وی یادآور شد: برای مشتریان اینترنت پرسرعت، بسته‌هایی با تعرفه یلدایی در سه حجم از جمعه ۲۹ آذر ماه جاری تا دوشنبه ۹ دی ماه  به مدت ۱۰ روز در نظر گرفته شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: بسته‌های اینترنت یلدایی مخابرات به صورت "بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین‌الملل ۲ گیگابایت به قیمت یک‌هزار و نهصد تومان، "بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت و باقیمت سه هزار و ۷۵۰ تومان" و "بسته سوم با میزان ترافیک ۱۰ گیگابایت به قیمت پنج هزار و پانصد تومان" با مدت زمان مصرف یک روزه در این بازه زمانی به مشتریان ارائه می‌شود.

وی به طرح ها و کمپین‌های مخابرات منطقه کردستان در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از مشتریان، رعایت اصل مشتری‌مداری و اثبات وفاداری مخابرات در قبال اعتماد مشتریان صورت می‌گیرد.

حکمت با بیان اینکه مشتریان به عنوان سرمایه‌های اصلی مخابرات می‌توانند در بهبود و روند ارائه خدمات با پیشنهادات علمی و کارشناسی شده در حوزه‌های مخابراتی ما را یاری نمایند، افزود: اعتماد و تعامل دو سویه مشتریان و مخابرات، موجب پیشرفت اهداف شرکت مخابرات ایران در راستای ارائه محصولات و خدمات مخابراتی می‌شود که خوشبختانه تاکنون در تحقق این مهم موفق بوده‌ایم.

گفتنی است؛ در حال حاضر مخابرات منطقه کردستان به تعداد ۴۹۰ هزار و ۴۴۲ مشترک تلفن ثابتِ با ضریب نفوذ ۲۹/۸ درصد و تعداد ۹۸ هزار و ۱۰۵ مشترک ADSL در استان خدمات ارائه می‌دهد.  

کد خبر 471069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha