دادستان کل کشور با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تعداد زیادی اسلحه ‌در انواع مختلف از عناصر اغتشاشگر ‌کشف شد، گفت: بیشترین آسیب‌های اخیر به نیروی انتظامی وارد شد و تعداد زیادی از کارکنان ناجا در این حوادث زخمی و شهید شدند.

منتظري دادستان

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید و سابق مرکز استان البرز که ظهر امروز در کرج برگزار شد گفت: با وجود تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی که ریاست آن بر عهده معاون اول رئیس جمهور است همچنان درگیر مشکلات اقتصادی هستیم و این بدین معنی است که یک جای کار می‌لنگد و این قرارگاه کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به وجود مشکلات حوزه اقتصاد تاکید کرد: چاره رفع این معضلات، پیگیری اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد باید به دست مردم سپرده شود. دولت نباید خود را درگیر تصدی‌گری کند بلکه مردم باید پای کار باشند و دولت بر اقتصاد نظارت و ریل گذاری کند والبته در این زمینه مقداری ضعیف عمل شده است.

منتظری با بیان این‌که جایی که پای مردم‌در میان باشد هر گره ناگشوده‌ای با سرانگشت همت و اراده آن‌ها گشوده می شود عنوان کرد: در طول ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد ملت ایران تشان دادند هر جا پای کار بودند موفقیت حاصل شد و هر جا که دولت نیز  با مردم‌بود موفق شد.

دادستان کل کشور گفت: در چنین شرایطی که دشمن برای ریشه کن کردن نظام‌جمهوری اسلامی توسط عوامل نفوذی و دست نشانده خود از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کند، دستگاه‌های اطلاعاتی تا جایی که امکان دارد باید مردم را از لحاظ امنیتی، اطلاعاتی و توطئه‌های دشمن تبیین کنند. 

وی افزود: مردم باید در مورد اسلحه‌هایی که دشمن به صورت قاچاق و با هدف ایجاد اغتشاش به این کشور وارد کرد و در این حوادث اخیر از آشوبگران کشف شد اطلاع داشته باشند نه اینکه فقط آمار کشته‌های حوادث به مردم داده شود.

منتظری گفت: وظیفه مسؤولین امنیتی و نظامی، آگاه سازی مردم است و اگر اطلاعات به موقع به مردم برسد خود مردم نقابل اغتشاشگران می ایستند. رهبری فرموند اعتراض حق مردم است اما خط اغتشاشگران از مردم‌جداست. بلافاصله مردم به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود به اغتشاشات را فریاد زدند.

وی گفت: دادستان ها وظیفه دارند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی، تمام تون خود را به کار گیرند تا امنیت مردم‌خدشه دار نشود زیرا لازمه رشد کشور، وجود امنیت است و دستگاه قضا و مردم به عوامل ناامنی اجازه نفس کشیدن نمی دهند.

تسنیم نیز نوشت: دادستان کل کشور با بیان اینکه در جریانات اخیر اشرار خیابان‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده بودند، تصریح کرد: بیشترین آسیب‌های اخیر به نیروی انتظامی وارد شد و تعداد زیادی از کارکنان  ناجا در این حوادث زخمی و شهید شدند.

منتظری با بیان اینکه یک عده از عناصر آشوبگر و جیره‌خوار که اسلحه دشمن را دارند افراد را کشته و به پای نظام تمام می‌کنند و در فضای مجازی و شبکه ماهواره‌ای جولان می‌دهند، ادامه داد: مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه شوند.

کد خبر 472343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha