شهردار تبریز از رونمایی کتاب‌های فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور در روز چهارشنبه ۴ دی خبر داد.

شهردار تبریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در این مورد اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور، مجموعه کتاب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور رونمایی شده و طرح جامعه آموزش‌های شهروندی در مدارس تبریز کلید می‌خورد.  

شهین‌باهر افزود: مجموعه کتب فرهنگ شهروندی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت خانه محیط زیست و توسعه پایدار در تبریز با آخرین شیوه‌های آموزشی رایج در دنیا جهت ارائه در مدارس تهیه و تدوین شده است.  

وی اضافه کرد: این کتاب‌ها، سال‌جاری در ۲هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز با ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.  

شهردار تبریز بیان کرد: در همین زمینه۳۵۳هزار و ۷۰۰جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیل‌گری ویژه معلمان و مربیان در نواحی پنجگانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.  

وی افزود: برای تدریس این کتاب‌ها حدود هزار و ۲۰نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده‌اند.  

برای نخستین بار در کشور، مجموعه مجموعه کتاب‌های  آموزش شهروندی توسط شهرداری تبریز در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است.  

مراسم رونمایی از کتاب های فرهنگ شهروندی چهارشنبه، ساعت ۳۰: ۱۷ در باشگاه فرهنگیان تبریز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور برگزار می‌شود. 

کد خبر 473104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha