استقلالی‌ها هنوز دستمزد معوق بازیکنان داخلی و خارجی خود را پرداخت نکرده‌اند. او برای حضور پر قدرت در نقل و انتقالات روی بازیکنانی بهتر از پاتوسی حساب باز کرده است.

پاتوسی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال یکشنبه به دوحه رفت تا در مذاکرات رو در رو با وکیل و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی تکلیف قطع یا ادامه همکاری با مربی ایتالیایی خودش را روشن کند. بعد از گذشت 3 روز از شروع مذاکرات نه تنها نتیجه این مذاکره مشخص نشده که خبر یا گزارشی  رسمی هم از روند گفتگوها منتشر نشده است. در این خصوص شنیده می‌شود استراماچونی درحال سبک و سنگین کردن شرایط است تا تصمیم نهایی خودش را بگیرد و جواب آخر را به استقلالی ها بدهد.

باشگاه استقلال با مواردی چون پرداخت هزینه چند هزار دلاری وکیل استراماچونی در ماجرای فسخ قرارداد که ابتدا با آن مخالف بود هم موافقت کرده است، اما خبر می رسد یکی از خواسته‌های اصلی مرد ایتالیایی که روی آن تاکید دارد پرداخت پول بازیکنان است. باشگاه برخلاف وعده هایی که داده بود هنوز موفق به انجام این کار نشده است. شنیده می شود تا زمانی که باشگاه نتواند این شرط را برقرار کند، با وجود موافقت با دیگر خواسته های مالی استراماچونی، این مربی حاضر به بازگشت نیست. استقلالی قرار بعد از چند روز بد قولی وعده دیروز را داده بودن که بازهم پولی به حساب بازیکنان نرفت تا ماجرای استراماچونی همچنان ادامه داشته باشد.

به نظر می رسد تا زمانی که باشگاه برای شروع اعتماد سازی پول بازیکنان را پرداخت نکند توافقث و بازگشتی در کار نخواهد بود. البته تا حدودی حق با استراماچونی است. اگر باشگاه نتواند حدود 8 میلیارد تومان به بازیکنان داخلی و حدود 100 هزار دلار باقی مانده به میلیچ و دیاباته را بپردازد چطور از پس پرداخت دستمزد ماهیانه استراماچونی و دستیارانش که وعده پرداخت یک ماه جلوتر آن را داده اند بر خواهد آمد!؟

همچنین گفتنی است استراماچونی برای خرید های خوب در نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه تضمین می‌خواهد تا تیمش را برای حضور پر قدرت در ادامه رقابت ها به وی‍ژه لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.آیاندا پاتوسی که نامش برای استقلال مطرح بود در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار داشت و استراماچونی نظری روی هافبک نیمکت‌نشین بن یاس امارات ندارد. مرد ایتالیایی برای خرید یکی دو بازیکن خارجی با کیفیت برنامه‌ریزی کرده است و از باشگاه انتظار دارد در صورت تمایل به ادامه همکاری بودجه لازم برای خرید آنها را فراهم کند.  

کد خبر 474580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha