راستی آرژانتینی‌ها به «حلال کن» چه می‌گویند؟

گابريل كالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، بامداد چهارشنبه با اقدام دو دستیار گابریل کالدرون مبنی بر جمع‌آوری وسایل شخصی و ترک ایران به مقصد اسپانیا، روشن شد که دیگر خبری از بازگشت مربی آرژانتینی روی نیمکت سرخپوشان نخواهد بود. به این ترتیب مردی که بهترین معدل امتیازگیری ممکن را ثبت کرد و پرسپولیس را در پایان هفته شانزدهم با سه امتیاز اختلاف بر صدر جدول نشاند، خیلی زود قرمزها را ترک می‌کند.

جدایی کالدرون در شرایطی اتفاق می‌افتد که او طی چند ماه حضورش در ایران، متواضعانه و مستمر زحمت کشید و عرق ریخت. کالدرون زودتر از همه نفرات راهی محل تمرینات می‌شد، خودش زمین را درست می‌کرد و حتی تی می‌کشید، تمام آیتم‌ها را پا به پا با بازیکنان انجام می‌داد و نهایتا هم با همین سختکوشی تیمش را به موفقیت رساند.

کالدرون پنج ماه تمام با حداقل دریافتی (فقط بخشی از قسط اولش) کار کرد و دم بر نیاورد. او حتی از جیبش به باشگاه قرض داد تا برخی وسایل تمرین خریداری شود. مربی آرژانتینی اگرچه از نظر بسیاری از هواداران زیر سایه برانکو ماند و هرگز به اندازه لیاقتش محبوب نشد، اما همواره قدرشناس و پرانگیزه بود.

باشگاه و متاسفانه بخشی از هواداران شکم‌سیر و ظاهربین، با او بسیار ناعادلانه رفتار کردند و حتی رفتن مربی صدرنشین را جشن گرفتند. ملالی نیست؛ گذشت زمان همه چیز را نشان خواهد داد. کاش فقط یک نفر پیدا می‌شد و به مرد فروتن آرژانتینی می‌فهماند همه ما ایرانی‌ها هم اینقدر سنگدل و بی‌انصاف نیستیم و قدر زحمات او را می‌فهمیم. بدرود گابریل؛ راستی آرژانتینی‌ها به «حلال کن» چه می‌گویند؟

کد خبر 476599

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهبازی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    با تمام این مسائل هنوز یک سئوال ذهن ما را مکدر می کند و آنهم این است که این همه پول های دریافتی تیم ها چه میشود ؟ این پول ها کجا میرود که باشگاهها با بازیکنان و مربیانش مشکل پیدا می کنند