عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به فضاسازی‌های برخی جریانات و ایجاد تجمعات توسط آنها در کشور گفت: در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی به نام مسافران این هواپیما اما با هدفی دیگر شاهد تجمع برخی افراد بودیم.

تجمع مردم برای همدردی با خانواده جانباختگان هواپیمای اکراینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، احمد سالک افزود: این تعداد اندکی که به بهانه‌های مختلف و با اهداف سیاسی خاص دست به تجمعات می‌زنند، ملت ایران نیستند بلکه اینها لیدرهای آموزش‌دیده استکبار جهانی‌اند که شکست‌های متعددی را از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران متحمل شده‌اند و امریکا به دنبال این است که از این لیدرها استفاده کند و یک اغتشاش داخلی در ایران ایجاد کند و به خیال خود براندازی نظام را رقم بزند.

وی افزود: اینها یک عده افراد معدود هستند که نظام جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌کند و مردم ما صف‌شان از این مزدوران جداست. ملت ایران همان‌هایی هستند که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمانش حضور میلیونی داشتند و یا در نماز جمعه تهران شرکت کردند، مردم ایران همان کسانی هستند که در نقاط مختلف این کشور پای سپاه و پای انقلاب ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: اگر این تعداد معدود قابل هدایت باشند، نظام آنها را هدایت کند و اگر قابل هدایت هم نیستند و طبق ضوابط قانونی باید با آنها برخورد شود، نمی‌شود اجازه داد که امنیت مردم یا وحدت مردم توسط چند نفر دچار خدشه و آسیب شود.

کد خبر 479249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha