رئیس جمهوری آمریکا از نخستین کسانی بود که پس از پیروزی کانزاس سیتی چیفز در بازی سوپر بول ۲۰۲۰، وارد توییتر شد و این قهرمانی را به مردم ایالت کانزاس و همه آمریکا تبریک گفت.

دانلد و ملانيا ترامپ در باشگاه گلف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ که شیرین‌کاری‌هایش در فضاهای واقعی و مجازی شهره خاص و عام است، این بار به نظر می‌رسید در نوشتن پیام تبریک قهرمانی در توییتر مرتکب اشتباه نشده باشد اما نکته اینجاست که او گمان کرده بود کانزاس سیتی چیفز برای ایالت کانزاس است. در حالی که این تیم فوتبال آمریکایی از همان آغاز فعالیت در ایالت میسوری حضور داشته و همچنان در همان ایالت بازی می‌کند.

ترامپ در توییت خود به مناسبت معرفی قهرمان تازه لیگ ملی فوتبال NFL پس از بازی سوپر بول ۲۰۲۰ نوشت: «تبریک به کانزاس سیتی چیفز برای یک بازی بزرگ و بازگشت رویایی زیر فشار خردکننده. شما نماینده ایالت بزرگ کانزاس و در واقع تمام آمریکا به بهترین شکل هستید. کشور ما به شما افتخار می‌کند.» کانزاس که تا کوارتر سوم ۱۰ امتیاز از سن فرانسیسکو فورتی‌ناینرز عقب بود، کوارتر چهارم را ۲۱ بر صفر برد و با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ قهرمان شد.

هر چند رئیس جمهوری آمریکا خیلی زود متوجه اشتباه مرگبار خود شد و آن را با یک توییت تازه و درست جایگزین کرد اما همان چند دقیقه هم کافی بود تا خیلی‌ها به این دسته‌گل ترامپ واکنش نشان دهند. کلر مک‌کاسکیل، فرماندار پیشین میسوری از این گروه بود که اشتباه رئیس جمهوری آمریکا را با یک عبارت تند به او گوشزد کرد. یک کاربر دیگر هم با ماژیک خطی کنار مرزهای ایالت کانزاس کشید و آن را به ایالت میسوری پیوند زد.

ترامپ از فرصت بازی سوپر بول ۲۰۲۰ نهایت بهره را برد و با هزینه کردن بیش از ۱۱ میلیون دلار برای دو آگهی ۳۰ ثانیه‌ای پیش از بازی نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی حضور خود را به رخ کشید. او در گفتگو با مجری فاکس نیوز به قد نسبتا کوتاه مایکل بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ طعنه زد و مدعی شد برای حضور در مناظره‌های انتخاباتی سفارش یک جعبه داده است تا آن را زیر پایش بگذارد.

البته ادعای رئیس جمهوری پرگوی آمریکا درباره شهردار پیشین نیویورک با عبارت «دروغگو» از سوی بلومبرگ و گروه او رد شد. ترامپ روز یکشنبه بازی سوپر بول ۲۰۲۰ را در باشگاه بین‌المللی گلف خود در پالم بیچ کالیفرنیا با مهمانانش تماشا کرد و بلافاصله به واشنگتن بازگشت تا برای سخنرانی سالانه روز سه‌شنبه در جمع اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا آماده شود.

کد خبر 482009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    پالم بيچ تو فلوريدا هست نه در كاليفرنيا