سرپرست اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است، انجام شده که امیدواریم عملیاتی شود.

راه‌آهن خرم‌دره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی خدایی، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سکوی شماره یک ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در استان زنجان گفت: در سالیان گذشته خدمات ویژه‌ای در ایستگاه خرم‌دره به مسافران صورت گرفته است، همه تلاش‌ها بر این است که خدمات ارائه شده در شان مردم منطقه باشد.  

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره می‌توان به ساخت سکوی دوم و پاساژ زیرگذر، محوطه‌سازی و ساخت پاسگاه جدید ایستگاه خرم‌دره اشاره کرد، در سال‌جاری نیز نصب سایبان و پاساژ زیرگذر و بازسازی سکوی یک صورت گرفت.  

این مسئول جمع کل هزینه‌هایی را که در ۳  سال گذشته فقط در بخش محوطه‌سازی، سالن، پاسگاه و سکوها بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مجموع هزینه‌ها در ۳ سال گذشته نزدیک ۷ میلیارد تومان بوده است.  

سرپرست اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب به اولویت‌ رونق و توسعه بخش بازرگانی ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره، اشاره کرد و گفت: در همین زمینه در سال ۹۷ حدود ۳۷۵ تن خمیر کاغذ برای شرکت پارس‌حیات تخلیه شد.  

این مسئول گفت: ایستگاه خرم‌دره هم از بُعد مسافری و هم از بُعد بازرگانی و باری اهمیت بیشتری نسبت به سایر ایستگاه‌های تشریفاتی دارد، انتظار داریم با کمک مسئولان بتوانیم بیش از بیش به صنایع شهرستان خدمات ریلی ارائه دهیم؛ چراکه فرمایش رهبری استفاده از خدمات ریلی در حمل بار و مسافر است و دستور موکد بر این است که دست‌اندرکاران و دولت‌مردان کاری کنند که بار و مسافر روز به روز بیشتر از جاده‌ها با توجه به مشکلات و حوادثی که وجود دارد کم شود.  

وی بیان کرد: توسعه خدمات ریلی یکی از اولویت‌های برنامه توسعه است.  

کد خبر 482084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha