سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: در چهار ساله گذشته اتفاقات خوبی و بسیاری از اولین ها در تنیس روی میز رخ داده است.

مهدی علی‌نژاد

به گزارش همشهری آنلاین  مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد:  ما المپیک را پیش رو داریم و امیدوارم تنیس روی میز در توکیو نماینده داشته باشد و جدا از بحث نتیجه،   بازیهای زیبایی را از آنها ببینیم. ظرفیت های قهرمانی تنیس روی نیز کم کم شکوفا شده است.

علی نژاد در جمع خبرنگاران در مورد تک کاندیدا بودن انتخابات تنیس روی میزگفت: کمیته تطبیق براساس آیین نامه کاندیداها را ارزیابی کرد و تنها دو نفر شرایط حضور در انتخابات  را داشتند. قارداشی رای ۱۰۰ درصدی آورد که نشان دهنده اقبال کامل اعضای مجمع است. فکر می کنم چون عملکرد خوبی در چهارسال گذشته  داشت رای کامل آورد.

او در مورد صحبت هایی علی دایی مبنی بر اینکه وزارت ورزش صلاحیت او را تایید نکرده است، گفت: هر کسی حق دارد دیدگاه خود را دشته باشد. البته با رعایت احترام، سرمربی تیم ملی  فوتبال را فدراسیون فوتبال انتخاب می کند و تکذیب می کنم که فدراسیون می خواسته او را انتخاب کند و وزارت ورزش مخالف دایی بوده است. انتخاب سرمربی هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد.

علی نژاد در مورد صحبت های دادگان مبنی بر اینکه وزارت ورزش با روسای هیات های استانی تماس گرفته که به قریب رای دهند، تصریح کرد: اینکه بعضی افراد بدون دلیل و مدرک افراد دیگر را متهم می کنند چیز جدیدی نیست و من عادت دارم. اما شبهه افکنی ها در اذهان عمومی کار خوبی نیست. ثبت نام ها هنوز دارد انجام می شود و من  به عنوان عضو مجمع یک رای دارم. وزارت ورزش دنبال این است انتخابات در سلامت کامل انجام شود. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با شعور و کاردان هستند و کسی نمی تواند برای آنها تعیین تکلیف کند و این صحبت ها جدا از اینکه تهمت به وزارت ورزش است،   توهین به اعضای مجمع محسوب می شود.

کد خبر 483366

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    اره تو راست میگی