مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

هنرمند یزدی‌تبار کشور و مسئول برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی یزد گفت: نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی قرار است ۹ تا ۱۲ اسفندماه به میزبانی یزد برگزار شود.

نشست هنرمندان در یزد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه برومند افزود:مخاطبان این جشنواره فراتر از قشر کودک و نوجوان  و در واقع این ژانر نمایشی، بهترین ژانر برای بیان مفاهیم انسانی و فلسفی است.

وی با اشاره به ظرفیت خانه‌های تاریخی برخوردار از فضاهای قابل توجه برای هنرمندان تئاتر اضافه کرد: همه خانه‌های تاریخی یزد سالن‌های نمایش هستند و هنرمندان می‌توانند در هر گوشه و کنار این شهر اجرا داشته باشند.

هنرمند یزدی‌تبار کشور بیان کرد: با توجه به ایده شادپیمایی و ثبت آن در فرهنگستان ادب فارسی، برگزاری جشنواره عروسکی برای اولین بار در تهران با شادپیمایی انجام شد که در یزد نیز شاهد اجرای این برنامه خواهیم بود.

برومند اضافه کرد: مقرر شده است که این جشنواره یک سال در یزد و یک سال در تهران به صورت دوسالانه برگزار شود به طوری که سال‌های زوج در یزد و سال‌های فرد در تهران برگزار شود.

وی افزود: به عشق مردم یزد در این جشنواره قبول مسئولیت کرده‌ام، از همه هنرمندان و مردم یزد خواستار همراهی و همدلی در برگزاری این جشنواره هستم و می‌دانم که اگر همدل نباشیم، هنرمند عرصه تئاتر نخواهیم بود، پس باید در کنار هم، اتحاد و همدلی را در عین اختلاف‌نظرها تمرین کنیم.

کد خبر 483405
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha