رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس راهور، شکایت و اعتراض درخصوص جرایم صادرشده حاصل از تخلفات رانندگی را بررسی می‌کند و تنها ۴ تخلف وجود دارد که به آنها رسیدگی نمی‌شود. چون اعتراض به آنها وارد نیست.

رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار کمال هادیان‌فر در خصوص ۴ تخلفی که اعتراض به آنها وارد نیست، گفت: عدم توجه به فرمان پلیس، عبور از چراغ قرمز، نبستن کمربند ایمنی و نداشتن کلاه ایمنی و تخلفات رانندگی افراد مقصر در تصادفات از جمله مواردی هستند که در اعتراضات به آنها رسیدگی نخواهد شد.

وی با بیان این که نپرداختن مبلغ جرایم رانندگی، دوبرابر شدن آن را در پی خواهد داشت، گفت: رانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و انتخاب موردی جرایم اقدام کنند اما باید به این نکته توجه داشت که پرداخت از طریق سایت آفلاین است و در مقایسه با پرداخت بانکی مقداری با تأخیر در سوابق اعمال می‌شود.

سردار هادیان‌فر ادامه داد: خودروهایی که جرایم رانندگی‌شان بیش از یک میلیون تومان است، به پارکینگ منتقل می‌شوند. پلیس راهور تمهیداتی برای رانندگان این خودروها در نظر گرفته تا جرایم خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند. البته پرداخت اقساطی جرایم فقط تا پایان اسفند اجرا خواهد شد.

کد خبر 485077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha