چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امسال پیک نوروزی نداریم و اگر برنامه‌هایی تحت عنوان «عیدانه» به دانش‌آموزان تحمیل شود، غیرقانونی است و با مسئولان این مدارس برخورد می‌شود.

پیک نوروزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضوان حکیم‌زاده در نشستی خبری گفت: با برنامه HOME SCHOOL (تکلیف خانه) کاملا مخالفیم. چون به صلاح دانش‌آموزان نیست. یادگیری فقط حساب کردن و نوشتن نیست. کودک باید مهارت‌های اجتماعی را هم یاد بگیرد.

حکیم‌زاده گفت: امسال پیک نوروزی نداریم و اگر هر تکلیفی تحت عنوان عیدانه و غیره چاپ و هزینه از خانواده اخذ شود، غیرقانونی است. همان طرح داستان و کتابخوانی و ... دنبال می‌شود.

این مسئول در ادامه صحبتش به مشکل «دانش‌آموزان مهاجر» هم اشاره‌ای کرد و گفت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش، مهاجرت خانواده‌هاست. در سال‌های اخیر به علت خشکسالی، جابجایی بزرگ جمعیت داشته‌ایم و اینها ازسوی وزارت کشور ساماندهی نمی‌شوند. آنها باید موظف باشند برای دریافت خدمات حضور دانش ‌آموزان در استان‌ها و شهرهای مختلف را رسما اعلام کنند.

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، ما در شهرستان‌ها افزایش ۷۰ هزار نفری جمعیت دانش‌آموزی داریم که ناشی از مهاجرت آنها از دیگر شهرهاست.

کد خبر 485119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha