سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: در پی‌شیوع ویروس کرونا و مقابله با شیوع بیشتر این بیماری و همچنین در راستای حفظ سلامت شهروندان در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه درهای آرامستان بهشت محمدی بسته است و شهروندان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه نکنند.  

بهشت محمدی سنندج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، توفیق سرفراز، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در استان کردستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویرس‌کرونا در سطح کشور و بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های‌عمومی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.  

وی افزود: در روزهای پایانی سال بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه برای زیارت به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.  

سرافراز بیان کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت محمدی در بعدازظهرهای دوشنبه و پنج‌شنبه‌ها بسیار خطرناک است.  

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از بسته‌شدن درهای بهشت محمدی در بعدازظهر روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در روزهای ذکر شده جهت‌زیارت اهل‌قبور به آرامستان بهشت‌محمدی سنندج مراجعه کنند.  

وی گفت: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده‌باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امورات تسغیل و کفن و دفن را انجام خواهند داد.  

رئیس آرامستان‌های شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز برای امورات اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس حاصل کنید.  

کد خبر 486816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha