مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف و کولاک از صبح امروز گردنه‌ها و جاده‌های استان را فراگرفته و لازم است رانندگان با احتیاط برانند.

برف و کولاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، جواد حق لطفی گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان عادی و روان بوده اما رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی بسیاری ضروری است.

وی اضافه کرد: از نظر جوی در گردنه سلطان بلاغ واقع در محور آوج به رزن، گردنه طالقان در محور آبیک به طالقان، گردنه هجیب واقع در جاده بویین زهرا - ساوه و بخش‌هایی از آزادراه قزوین - زنجان شاهد بارش برف هستیم.

حق لطفی افزود: در دیگر محورهای استان تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است اما جا دارد شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.

وی اضافه کرد: آزاده راه زنجان - قزوین در استان زنجان به علت کولاک شدید و کاهش دید تا اطلاع ثانونی مسدود شده است و رانندگان از کیلومتر ۶۰ به محور زنجان- ابهر هدایت می‌شوند که باید مورد توجه مسافران و رانندگان قرار گیرد.

حق لطفی تاکید کرد: برای تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ الزامی است و رانندگان باید نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌های برفی و بارانی رعایت نمایند.

۳۹۰ راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در راه‌های استان قزوین در آماده باش هستند.

کد خبر 487089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha