چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲ نمونه ارسال شده بیمارستان استان به تهران مبنی بر آزمایش کرونا مثبت اعلام شد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر محمدرضا نیکبخت چهارشنبه ۷ اسفند افزود: این نمونه‌های ارسالی از این ۲ بیمار در شهرهای خرم آباد و بروجرد، مثبت اعلام شده است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و لزوم انسداد راه‌های انتقال این بیماری تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی و شستشوی مستمر دست و صورت و پرهیز از دست دادن و روبوسی توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته است، مردم با رعایت نکات بهداشتی کمک کنند که این بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم.

دکتر نیکبخت افزود:هم اکنون ۶۵ نفر مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های شهدای عشایر، شهید رحیمی، شهید چمران بروجرد و آیت الله بروجردی بستری شده‌اند.

وی تصریج کرد: از این افراد نمونه گیری شده و در حال حاضر تحت نظر هستند. در صورت منفی بودن جواب آزمایش، این افراد از بیمارستان ترخیص و در صورت لزوم، خدمات درمانی لازم را دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به کرونا ویروس گفت: هم استانی‌ها تا اطلاع ثانوی از رفتن  به مهمانی، مسافرت، بازار و مکان‌های شلوغ پرهیز کنند و همچنین از روبوسی با افراد خودداری نمایند.

دکتر نیکبخت افزود: شست‌وشوی مرتب دست‌ها و رعایت موارد بهداشتی مدنظر مردم قرار گیرد.

کد خبر 487257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha