مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

روابط عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اعلام کرد: در روزهای اخیر هیچ جلسه‌ای با موضوع تعطیلی حرم مطهر وجود نداشته و زائران فقط از در ورودی باب الرضا می‌توانند عبور و مرور کنند.

شاه چراق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی مصاحبه‌ای که اخیراً با عنوان تصمیم‌گیری جهت تعطیل شدن حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام با حضور تولیت معظم آستان مقدس منتشرشده است به اطلاع مردم مؤمن و ولایت مدار می‌رساند که حضرت آیت‌الله دستغیب در روزهای اخیر هیچ جلسه‌ای با موضوع تعطیلی حرم مطهر نداشته‌اند.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت زائران و مجاوران گران‌قدر مطابق دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه و پیشگیری بیماری‌های واگیر از تاریخ شنبه ۱۰ اسفندماه تمامی درب‌های ورودی آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام به‌استثناء باب‌الرضا (علیه‌السلام) مسدود و امکان زیارت حرم مطهر محدود به عبور و مرور از این درب است.

بدیهی است کلیه‌ی تدابیر مقدور و مقتضی بهداشتی در ورودی باب‌الرضا (علیه‌السلام) جهت زیارت علاقه‌مندان به سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در ایران اسلامی دیده‌شده است. نماز جماعت یومیه نیز همچون سابق در اوقات شرعی برقرار است.

خادمان حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام از همه‌ی مردم خداجو و محب اهل‌بیت علیهم‌السلام تقاضای دعای خیر جهت خدمت هرچه بهتر به زائران و مجاوران و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا را دارد.

از عموم مخاطبان عزیز انتظار می‌رود که اخبار مربوط به حرم حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام را از مبادی رسمی آستان مقدس و یا از رسانه‌ی ملی جمهوری اسلامی پی گیری کنند.
 

کد خبر 488062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha