مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

مدول دوم تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و طرح آبرسانی به شهرهای بافت، بزنجان و رابر و آبرسانی به ۱۲ روستای استان با حضور وزیر نیرو از محل ستاد این وزارتخانه به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

طرح آبرساني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۷۱ روستای کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و مسئولان استانی و محلی در رابر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در حاشیه این آیین گفت: خدارا شاکریم که امروز توفیق تغییر نام سد و تصفیه‌خانه آب بافت را به نام سردار سپهبد شهید سلیمانی، اسوه تاریخ داشتیم.

«علی رشیدی»  افزود: امروز مدول دوم تصفیه‌خانه آب بافت با ظرفیت ۳۷۵ لیتر در ثانیه و جمعیت زیر پوشش ۱۲۰ هزار نفربا اعتباری یش از ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد که امیدواریم با افتتاح این طرح بتوانیم آب آشامیدنی با کیفیت شهر بافت و بزنجان را به‌صورت دائم و آب شهر رابر را به‌صورت موقت داشته باشیم.

وی ادامه داد: همزمان طرح آبرسانی به ۱۲ روستای استان با جمعیت زیر پوشش ۷هزار و ۹۷نفری  و با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.  عملیات اجرایی آبرسانی به ۷۱ روستای استان با جمعیت تحت پوشش ۱۹ هزار و ۸۶نفری آغاز شد که امیدواریم این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

رشیدی درباره طعم نامطبوع آب شرب شهرستان‌های بافت و رابر در ایام گرم سال و ارتباط آن با افتتاح این تصفیه‌خانه گفت:با توجه به آزمایش‌های انجام شده آب تصفیه‌خانه بافت یکی از باکیفیت‌ترین آب‌هاست که به مردم ارائه می‌شود و امسال باتوجه به بارندگی‌های خوب هیچ مشکلی در طعم آب نخواهیم داشت.

کد خبر 489204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha