مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

رئیس فرودگاه جیرفت گفت: با استقرار تیم بهداشتی ورودی‌های فرودگاه جیرفت کنترل می‌شوند.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، "حامد رئیسی" بیان کرد: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مرکز بهداشت یک تیم بهداشتی برای کنترل ورودی‌ها در محل فرودگاه مستقر شده است.

او اظهار کرد: وضعیت پرسنل در حال کنترل است، همچنین ضدعفونی ساختمان اداری و محوطه فرودگاه جیرفت انجام می‌شود. ۴ پرواز انجام شده از طریق فرودگاه جیرفت هم کاملا کنترل شده بود و مجموعه ساختمان فرودگاه نیز ضدعفونی و گندزدایی شده است.

رئیسی گفت: آموزش پرسنل فرودگاه جیرفت توسط مرکز بهداشت در پیشگیری از شیوع کرونا از جمله اقدامات تاثیرگذار است. علاوه بر آموزش پرسنل، گروه پروازی نیز کنترل شده‌اند و همه پروازها ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

رئیس فرودگاه جیرفت به مردم اطمینان داد که همه ورودی‌های فرودگاه جیرفت کنترل شده‌اند و هیچ مورد مشکوکی در بین مسافران وجود نداشته است.

او بیان کرد: این‌که گفته می‌شود کرونا توسط مسافران، منتقل شده یک شایعه است و فقط ۲ نفر از مسافران بعد از کنترل، تب داشتند که تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه سالم بودند.

رئیس فرودگاه جیرفت ادامه داد: فرودگاه جیرفت تحت کنترل بهداشتی است. ما منتظر دستورالعمل‌های سازمان ناوبری نبودیم بلکه با همکاری مسئولان بهداشتی، خودمان وارد عمل شدیم.

رئیسی اظهار کرد: مراقبت‌های بهداشتی و کنترل ورودی و خروجی‌های فرودگاه جیرفت تا عادی شدن وضعیت استمرار دارد.

رئیس فرودگاه جیرفت گفت: اگر وضعیت ورودی‌های فرودگاه نرمال باشد هیچ مشکلی نیست. در غیر این صورت مسیر تردد و محل نشستن بیمار ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 489385

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha