بیرانوند که در طول این سالها هر بار بحث لژیونر شدنش مطرح می شد این جمله تکراری را مطرح می کرد که « با رفتنم سعی میکنم به پرسپولیس سود برسانم» حالا از چه چیزی ناراحت است.

بیرانوند

همشهری آنلاین- دیروز علیرضا بیرانوند طی اقدامی عجیب صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرد.  گفته می شود دلیل این اقدام دروازه بان پرسپولیس پرداخت مبلغ رضایتنامه اش به آنتونی استوکس است. بیرانوند گویا انتظار داشته مبلغی که باشگاه آنتورپ به حساب باشگاه واریز کرده طی یک جابه جایی به عنوان باقی مطالبات او در فصل جاری به حسابش واریز شود!

اگر این ادعا صحت داشته باشد باید گفت؛اینکه محمد حسن انصاری فرد از هول خرید استوکس ارزش چنین پولی را ندانست 150 هزار دلار بی زبان را پیشکش بازیکنی مانند استوکس کرد جای نقد و قطعا پاسخگویی مدیرعامل پرسپولیس را دارد. اما بیرانوند که در طول این سالها هر بار بحث لژیونر شدنش مطرح می شد این جمله تکراری را مطرح می کرد که « با رفتنم سعی میکنم پرسپولیس هم سود ببرد» حالا از چه چیزی ناراحت است.

اساسا پولی که به حساب باشگاه پرسپولیس بابت فروش او رسیده چه ارتباطی به او می تواند داشته باشد که اینچنین واکنش نشان داده است. اگر قرار است مبلغ قرارداد و البته پرداختی باشگاه بلژیکی به پرسپولیس بابات رضایتنامه را خودش قبضه کند و معامله دوسر سود کرده باشد منت سودرسانی به پرسپولیس کجای این انتقال قرار دارد.

انصاری فرد اخیرا در توجیه یکی از گاف های مدیریتی اش مدعی شده استوکس جزو گزینه های ما نبود و به دلیل نداشتن زمان پرسپولیس با او قرارداد بسته. اما حالا که این بازیکن ایرلندی بدون اعتنا به قراردادش و تمام جریمه های احتمالی که در آن گنجانده شده، میزان غیبتش از حضور در پرسپولیس بیشتر شده باید این ماجرا را هر چه سریعتر جمع کند تا هر  بازیکنی به هر دلیلی رفتار خود را به آن گره نزند.

کد خبر 489821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha