سومین پرستار گیلانی شب گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا در رشت درگذشت.

علی شیخ مرادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم (عج) رشت، سومین پرستار گیلانی و پنجمین نفر از کادر درمانی است که طی این ایام در جریان مقابله با ویروس کرونا و نجات جان سایر هموطنان خود در اثر ابتلا به این ویروس جانش را از دست داد.

پیش از این نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان و دو روز قبل نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان‌های پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی فوت کردند.

اما در میان متخصصان هم دکتر رضا کوچکی نیا پزشک آستانه اشرفیه، دکتر حمید لطفی پزشک متخصص ارتوپدی صومعه سرایی طی روزهای گذشته به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی مشکوک به ابتلا به کرونا درگذشتند.

کد خبر 490106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    4 0
    خدا همشون رو مورد رحمت خاص خودش قرار بده. یاد این مردم شریف در ذهن مردم ایران باقی می مونه. همین طور یاد کسانی که با مخفی کردن، عدم قرنطینه و کوچک نمایی باعث گسترش بیماری و فوت عزیزانمان شدند هم در ذهن ما باقی می مونه.
  • طاها IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    4 0
    اینهاجان برکفانی است مثل زمان جنگ روی مین ازهمدیگرسبقت میگرفتم روحشان شاد (به خانوادهای این عزیزان تسلیت میگویم ماهم شریک غم شماهستیم روحشان شاد