مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، کودکان کار و اتباع بیگانه به‌ویژه در روستاهای کم‌برخوردار ری مانند سایر دانش‌آموزان از مزایای آموزش از راه دور بهره‌مند می‌شوند.

آموزش مجازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا معینی فرد رو افزود: مدارس از طریق سایت، فضای مجازی و بسته‌های آموزشی مواد درسی را آموزش می‌دهند تا دانش‌آموزان در این ایام از شیوه‌های آموزشی استفاده کنند.

وی  افزود: نباید اجازه داد تا دانش‌آموزان در ایام تعطیلات منفعل شوند، آموزش‌ها با توجه به شرایط اقلیمی، امکانات مدارس و فضا انجام می‌شود تا دانش آموزان از درس‌ها عقب نمانند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تهران گفت: به دانش‌آموزان در فضای تکلیف داده و بازخورد آن نیز از طریق فضای مجازی دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: پرسش‌ها نیز در خلال تکالیف به دانش‌آموزان ارائه شده تا درس‌ها برای آنها تداعی شود.

معینی فرد با بیان اینکه ارتباط معلم و دانش آموز دو سویه و به صورت آنلاین است، گفت: معلم در فضای مجازی به‌صورت آنلاین با دانش آموزان ارتباط برقرارمی‌کند و تکالیف را ارائه می‌دهد.

وی به میزان تولید محتوا در مدارس اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ ساعت تولید محتوا توسط مدارس برای دانش‌آموزان انجام شده تا در ایام تعطیلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، کارهای آموزش تداوم یابد.

وی گفت: برخی مدارس روستایی در مناطق کم برخوردار، امکاناتی از جمله تلویزیون مدرسه را در اختیار دانش آموزان قرار دهند تا بتوانند از آموزش‌های شبکه سیما بهره مند شوند.

شهرستان ری چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش‌های کهریزک و فشافویه دارد که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

کد خبر 490798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha