مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

مدیرکل راه و شهرسازی یزد از تمدید ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۱ اسفند خبر داد.

مسکن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «رضا یادگاری» گفت: با توجه به اینکه مرحله دوم طرح با شیوع ویروس کرونا همزمان شد، هم اکنون این کار با پیامک امکان‌پذیر است.

وی افزود: ثبت نام مرحله دوم طرح از دوشنبه هفته جاری در استان یزد آغاز شد که تا ساعت ۲۴ سه شنبه شب ادامه داشت، اما برای رفاه حال متقاضیان با توجه به تمهیدات اندیشیده شده زمان ثبت نام تمدید شد.

یادگاری اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه tem.mrud.ir یا با ارسال کد ملی خود به سرشماره پیامک ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان باید پس از رفع مشکل کرونا، برای ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی از طریق کد ملی و شماره تلفنی که از آن پیامک ارسال کردند، با ورود به سامانه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. بنابراین لزومی به خروج از منزل و مراجعه به کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام در حال حاضر وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می‌توانند از امروز از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره‌ اعلام شده،  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

کد خبر 491768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha