البته که حدس زدن نام این پیشکسوت اصلا سخت نیست...

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، مدتهاست که بحث مالکیت نامشروع صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس با بیش از سه میلیون فالوور، به یک بحث مهم حقوقی- رسانه‌ای تبدیل شده است. اصل موضوع این است که صفحه مزبور برای مدت طولانی به طور غیرقانونی در اختیار یکی از پیشکسوتان باشگاه بوده؛ کسی که ظاهرا درآمد هنگفتی از این ناحیه به جیب زده و الان هم جزو «خودی‌ها» به شمار می‌آید. این پرونده در زمان مدیریت ایرج عرب به طور جدی پیگیری شد و به بازپس‌گیری صفحه رسمی انجامید، اما با ورود محمدحسن انصاری‌فرد شاهد توقف اقدامات قضایی و مسکوت ماندن پرونده بودیم.

این بحث تا به حال چندین بار پیگیری شده، در تازه‌ترین نمونه اما روزنامه فرهیختگان با افشای جزییاتی جدید از این سوءاستفاده بزرگ، حداقل زیان باشگاه را دو میلیارد تومان ارزیابی کرده است. در بخشی از گزارش این نشریه آمده است: « پیج رسمی پرسپولیس در دورانی که مشخص نبود به‌دست چه‌کسی اداره می‌شود بی‌توجه به شأن باشگاه، تبلیغ می‌گرفت و به ازای هر استوری هم یک میلیون و پانصد هزارتومان (با تخفیف) دریافت می‌کرد. شاید جالب باشد بدانید یک خواننده زن لس‌آنجلسی و شرکت معروف تاکسی‌های اینترنتی ازجمله سرشناس‌ترین افراد و شرکت‌هایی هستند که به پیج پرسپولیس آگهی دادند.»

در بخش دیگری از این گزارش می‌خوانیم: « براساس آنچه در مستندات شکایت باشگاه وجود دارد، شماره کارت و شبای یک خانم به نام «الف.‌ب» به مشتری‌ها داده می‌شد تا پول‌ها را واریز کنند. شواهد نشان می‌دهد این خانم همسر دوست همان پیشکسوت معروف و از اهالی قشقایی شیراز است. در متن شکایت ایرج عرب و باشگاه پرسپولیس از این زن آمده که از حدود 100 شخص حقیقی و حقوقی پول دریافت کرده و ده‌ها میلیارد ریال درآمد داشته است.»

البته که حدس زدن نام این پیشکسوت اصلا سخت نیست. سخت، پیدا کردن جواب این سوال است که بدهکارترین پرسپولیس تاریخ چرا این پرونده را تا حصول نتیجه و اعاده خسارت چشمگیری مالی پیگیری نمی‌کند؟

کد خبر 492772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha